woensdag 28 mei 2008

Laatste avontuur in Berlijn

Hallo, hallo
deze week is de allerlaatste stageweek!!! Het einde van de stage staat ook meteen gelijk aan afscheid nemen van Berlijn... Belgium here I come again. Ik kan terugblikken op een mooie stageperiode en heb het genoegen gehad met toffe collega´s te werken. Met een beetje spijt in het hart moet ik nu vrijdag afscheid van ze nemen. Ik ben echt slecht in afscheid nemen...
Ik kan al niet meer wachten om iedereen terug te zien, vrienden en familie, wat heb ik ze lang moeten missen.
Deze week ga ik ook mijn laatste avontuur beleven hier in Berlijn. Ik ga op site-inspection naar de Berliner Unterwelten... inderdaad onder Berlijn ligt nog een geheime, duistere wereld verborgen. Je vindt onder de grond niet alleen het netwerk terug van de metro, maar ook nog bunkers van de tweede wereldoorlog en de koude oorlog, er bestaan zelf nog ondergrondse ziekenhuisen en laboratoria.
Hieronder een paar foto´s van de website





Het bezoek aan die Unterwelten is gepland voor donderdag of vrijdag. Ik zal er dan ook uitgebreid verslag van uitbrengen.

Geen opmerkingen: