dinsdag 18 maart 2008

Week 2 en 3

Hallo hier ben ik weer, ik ben nog niet van de aardbol verdwenen. Het is alleen niet zo makkelijk om mijn blog te onderhouden zonder internet in mijn appartementje. Enkel tijdens het werk en op cafe kan ik op internet. De BVG (metro) rijdt weer!!! Ja het leven in Berlijn is weer wat eenvoudiger geworden want zonder openbaar vervoer kun je hier weinig zien van Berlijn, dit wil ook zeggen dat ik maar een klein half uurtje nodig heb i.p.v. een uur om naar het werk te geraken. Ik vind het nu echt leuk om te gaan werken, ik voel me hier echt thuis tussen mijn Duitse collega´s en ik versta zelf al enkele Duitse moppen. De opdrachten die ik hier krijg zijn echt plezant en gevarieerd. Vorige week ben ik mee op prospectie geweest om een zaaltje te checken voor evementen, mee op boodschappen geweest naar de Metro (Duitse variant van de Makro). Vandaag ga ik in de luchthaven Tegel gaan onderzoeken of er enkele snackbars, restaurants zijn in het luchthaven bereik A01 voor klanten die per se na de security check nog willen eten en hun drinken mee willen nemen aan boord. Maar hey, de klant is koning en dan staat Astrid paraat! Vanavond ga ik naar de kapper samen met Annelies De Wilde, ik ben echt benieuwd hoe ik mijn wensen ga uitleggen. Gisteren hebben we een afspraak gemaakt en het was nogal een rare kapster. We zullen zien wat het wordt. Aan ´hippe kappers´ in Berlijn echt geen tekort, bijna in elke straat vind je er een, en niet duur! Voor 12 euro kan je je haar al laten knippen. Volgende dinsdag arriveert mijn eerste bezoek! Mijn vriendin Suzanne komt af met haar vriend en nog 2 vrienden van haar. Net in dezelfde week komt er ook bezoek voor Sarah en misschien voor Annelies De Taeye, het zal dus crowdy worden bij ons thuis. Ik kijk echt al uit naar het verlengd weekendje dat nu voor de deur staat, dan heb ik eindelijk is wat meer tijd om dingen te gaan bezoeken. Het zijn nogal lange werkdagen 8 uur per dag en daarna heb ik maar in een paar dingen goesting: eten, sex and the city dvd en slapen mmmmm

3 opmerkingen:

Emmanuelle zei

"Het zijn nogal lange werkdagen 8 uur per dag en daarna heb ik maar in 1 ding goesting: eten, sex and the city dvd en slapen mmmmm"

HAHAHA, ik dacht al dat je zei: na het werk heb ik maar zin in 1 ding: Sex ... lol, sorry, is weer Emmahumor.

Ben blij dat het daar allemaal zo leuk is.
geniet ervan hé?!

Vanessa zei

Hahahaha Emma was me voor! Ik had hetzelfde gezien, mijn Snaaty kennende ;)

Lien@Caviar zei

Stridieeeee,

Als je tijd hebt zeker eens een foto van je nieuwe kapsel op je blog zetten, of doormailen..!

Je bent toch geen handtekening vergeten vragen aan Rosa's zoon é voor de grootste Thuisfan aller tijden?!

Ik kan zien dat de honkvastheid niet meer te bespeuren is en oh ja dat stelt mij gerust, keep up the good word krullie!

Lien
-X-