donderdag 3 april 2008

Kapperbezoek in Berlijn

Hallo iedereen,
2 weken geleden ben ik samen met Annelies De Wilde naar een Berlijnse Friseur gegaan. (In de hoop om mijn wilde haarbos te temmen). Annelies had een coole kapper gevonden in Prenzlauer Berg (hippe wijk). Ik heb al eerder verteld dat het een ongelooflijk goedkope kapper was he? Met slechts 12 euro kwam je vers geknipt buiten. Wel dat laatste is ver het enige wat ze daar deden; knippen en enkel knippen. Ik kon het bijna niet geloven hoe snel ik weer uit de kapperstoel kwam, met een nog natte kop moest ik zelf mijn haar drogen en modelleren. Ik had dat nog nooit van mijn leven meegemaakt! Het resultaat was dan ook eerder bedroevend. Daar stond ik dan mooi met een nog half natte kop waar ik weinig of niets nieuw aan zag. Het goede nieuws was dat ik daarna nog een prachtige jeansbroek heb gevonden voor slechts 50 euro!

1 opmerking:

david santos zei

Guten Tag, Astrid!
Ich liebe diesen blog.
Danke