donderdag 3 april 2008

Bezoek stagebegeleidster

Vorige week heeft mijn stagebegeleidster, Bea Paelman me een bezoek gebracht op het werk. Ik was echt blij haar te zien en het onderwerp voor het eindproject met haar te bespreken. Ik had al enige ideetjes maar nog niets concreets en het gesprek met haar heeft geleid tot een degelijke keuze. Ik ga proberen om een concurrentie-analyse te maken van de incentivesmarkt in Berlijn en daarbij nog enkele specifieke dingen te onderzoeken op het gebied van communicatie naar de klanten toe. "Ich freue mich schon darauf viele neue Sache zu entdecken!"
Op mijn werk zijn ze alvast enthousiast over mijn keuze en zijn ze bereid om me met al mijn vragen op te vangen. Later die dag is mevrouw Paelman langsgeweest bij ons thuis om ons huisje te bekijken. Ze had een leuke verrassing voor ons meegebracht en die hebben we dan ook meteen opgedronken. :-)

Geen opmerkingen: