woensdag 16 april 2008

Heen en weer geloop

Gisteren ben ik om 5u3o opgestaan , ik moest een Poolse groep ophalen om 8 uur stipt in de luchthaven van Tegel. Zes mensen moest ik de weg wijzen naar de bus (die ik besteld had) en ze dan vervolgens begeleiden naar hun hotel.
Ik vond dat wel een hele verantwoordelijkheid, ervoor te zorgen dat die mensen op tijd en wel op hun bestemming aankwamen.

Toen ik daarna terug op kantoor aankwam en me terug aan het werk zette met aanmaken van een klantenlijst uit Rusland, kreeg ik terug de opdracht om naar de luchthaven te gaan en een andere groep te begeleiden. De groep kwam deze keer uit Rome. Tijdens het wachten aan de gate tussen al de andere mensen zag ik hoe onprofessioneel mijn zelfgemaakt plakaat met daarop de naam van de groep wel was. Mijn A4ke was al helemaal verkreukeld van de vluchtige rit en was ook helemaal niet geplastificeerd gelijk de anderen. Ik dacht dat het een beetje een slordige indruk ging maken op de groep en durfde het bijna niet in de lucht houden. Uiteindelijk heb ik de groep dan maar warm onthaald zodat de aandacht niet teveel naar mijn gekreukt lapje ging. Het ging me wel goed af zo een beetje de gids uithangen moet ik zeggen.

Geen opmerkingen: