woensdag 16 april 2008

Verandering onderwerpskeuze

Na een lang beraad met mijn stagementor heb ik besloten om het onderwerp van mijn eindproject over een andere boeg te gooien. Normaal gezien ging ik een concurrentie-analyse maken van de incentivesmarkt in Berlijn maar het ging enorm moeilijk worden om afspraken te maken bij al deze concurrenten. Een bijkomend probleem was dat iemand anders bij Liberty zelf een concurrentie-analyse gemaakt had en er niet echt goede ervaringen mee ondervonden had.
Ik heb dan maar gekozen om mijn onderwerp te beperken binnen de muren van het bedrijf zelf en dus een analyse te maken over de Corporate Identity van het bedrijf en daarover een advies te formuleren. Hiervoor zal ik dus 3 belangrijke zaken moeten onderzoeken, namelijk:
1. De huisstijl waaronder het logo en het ganse design van Liberty
2. De manier waarop men communiceert met al zijn publieksgroepen en met wie men niet communiceert.
3. Het gedrag van de totale onderneming waartoe het taalgebruik, dresscode enzo behoren.

kjkjdkjfkdjfkdDe titel van mijn eindwerk
fdkgjThe ins and outs van Liberty International Tourism Group
fdgkjdlkjlkgjfglDoorlichting van de Corporate Identity

ins and outs slaat dus op het feit dat ik zowel de binnenkant als de buitenkant van het bedrijf zal bestuderen en ook op de 2 belangrijkste activiteiten van Liberty International zelf: de incoming related en outgoing related services.

Geen opmerkingen: